گزارش عملکرد کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 97

تعداد گزارشات دریافتی : 231
تعداد پرونده های رسیدگی شده : 226
کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه در سال 97 ،تعداد 231 پرونده شکایت دریافت کرده است که 42 مورد مربوط به گرانفروشی ، 23 مورد عدم اجرای تعهدات گارانتی ، 107 مورد مربوط به عدم اجرای تعهدات در هنگام فروش ،28 مورد مربوط به تقلب ، 3 مورد مربوط به عدم فاکتور رسمی ، 3 مورد مربوط به تداخل صنفی ،یک موردخیانت در امانت ، 3 مورد اختلاف بین همکار  و یک مورد مربوط به عدم داشتن تخصص بوده است.

لازم به ذکر است از تعداد 226 پرونده رسیدگی شده ، تعداد 30 پرونده به تعزیرات جکومتی منعکس شده است.علاوه بر این 56 مورد توسط کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه رد شده است و  تعداد 150 مورد حل و فصل گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *