گزارش عملکرد کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۹۷

تعداد گزارشات دریافتی : ۲۳۱
تعداد پرونده های رسیدگی شده : ۲۲۶
کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه در سال ۹۷ ،تعداد ۲۳۱ پرونده شکایت دریافت کرده است که ۴۲ مورد مربوط به گرانفروشی ، ۲۳ مورد عدم اجرای تعهدات گارانتی ، ۱۰۷ مورد مربوط به عدم اجرای تعهدات در هنگام فروش ،۲۸ مورد مربوط به تقلب ، ۳ مورد مربوط به عدم فاکتور رسمی ، ۳ مورد مربوط به تداخل صنفی ،یک موردخیانت در امانت ، ۳ مورد اختلاف بین همکار  و یک مورد مربوط به عدم داشتن تخصص بوده است.

لازم به ذکر است از تعداد ۲۲۶ پرونده رسیدگی شده ، تعداد ۳۰ پرونده به تعزیرات جکومتی منعکس شده است.علاوه بر این ۵۶ مورد توسط کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه رد شده است و  تعداد ۱۵۰ مورد حل و فصل گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *