جلسه آموزش کافی نت ها

جلسه آموزشی کافی نت ها در سالن همایش های اداره کل دارائی با حضور آقایان مزیکی معاونت اصناف و آقای مهندس کرباسچی ریاست محترم اتحادیه و اعضای هییت رییسه اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان برگزار شد. در این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید آقای مزیکی ایراد سخن فرمودند و رهنمودهایی در رابطه با دقت در امر وارد کردن اطلاعات مودیان و اینکه در سالهای پیش، اظهارنامه هایی که توسط افراد غیرمجاز تنظیم شد مشکلات زیادی برای مودیان داشته موضوع بحث را به پایان رسانید.
سپس ریاست محترم اتحادیه آقای مهندس کرباسچی به سخنرانی پرداخته و نکات مهمی در مورد اینکه گرفتن اطلاعات مشتری در فرم های مخصوص و وارد کردن آنها در ساعت غیر حضور مودی ممنوع بوده و کافی نت ها فقط مجاز به ارسال اظهارنامه در حضور مودی می باشند.همچنین ایشان تایید کردند که تعدادی بازرس ویژه به صورت نامحسوس در سطح شهر در حال گشت زنی می باشند. و به محض روئت تخلفات کافی نت متخلف پلمپ خواهد شد.
در پایان، فرمهای مربوط اطلاعات در بین حضار پخش گردید تا اتحادیه بتواند برا کافی نت های دارای مجوز مک آی پی صادر نماید.
طبق هماهنگی های به عمل آمده فی ما بین اتحادیه اصفهان و اتحادیه شهرستان های اطراف اصفهان که جرئی از استان اصفهان می باشند، اتحادیه اصفهان صدور مک آی پی برای کافی نت های بقیه شهرستان ها زا نیز بر عهده گرفت.در پایان جلسه، آموزشی توسط یکی از اعضا انجام و برگزار شد و کلیه نکات مهم و ضروری به آنها توضیح و تفهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *