اطلاعیه ثبت نام کارگاه اظهارنامه مالیاتی

کلیه کافی نت های دارای پروانه کسب معتبر مجاز به ثبت نام و حضور در یک روز کارگاه می باشند، مهلت ثبت نام تا ساعت24 مورخ 12 اردیبهشت می باشد.

حضور در کارگاه آموزشی جهت صدور و تایید مجوز ارسال الکترونیک اظهارنامه مالیاتی اجباری می باشد.

تاریخ برگزاری کارگاه مختص متصدیان کافی نت داخل شهر اصفهان و سایر شهرستان ها متفاوت می باشد. کلیه متصدیان متقاضی دریافت و تایید مجوز ارسال الکترونیک دقت داشته باشند اطلاعات خود را زمان شروع ثبت نام از طریق لینک ثبت نام صحیح که در ذیل همین پیام هست وارد کنند.

کارگاه آموزشی اجباری تنها مختص متصدیان واحد صنفی کافی نت می باشد که پروانه کسب بنام آنها صادر شده است و شامل مباشرین و کارمندان کافی نت نخواهد بود لذا از هر واحد صنفی تنها یک نفر که شخص متصدی است می تواند متقاضی ثبت نام کارگاه و دریافت کننده مجوز ارسال الکترونیک اظهارنامه مالیاتی سالانه باشد.

زمان برگزاری کارگاه آموزشی 3روز قبل از برگزاری از طریق همین وب سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری کارگاه و مکان برگزاری از طریق همین وب سایت به اطلاع خواهد رسید.

موارد بسیار مهم:

*کلیه مجوزهای صادر شده طی سالهای گذشته غیر فعال خواهند شد و فعال شدن مجوز مجدد ، منوط به ثبت نام درین وب سایت و حضور شخص متصدی در کارگاه اظهارنامه خواهد بود.

*مسئولیت عدم ثبت نام و عدم حضور متصدی در کارگاه بعهده شخص متقاضی می باشد.

* مسئولیت نقص در هر یک از موارد ، ثبت نام در وب سایت اشتباه ، عدم ورود اطلاعات صحیح و کامل،  بعده شخص متقاضی می باشد.

*مجددا تاکید می گردد لینک ثبت نام همچنین زمان برگزاری کارگاه متصدیان کافی نت داخل شهر اصفهان و زمان کارگاه سایر شهرستان ها متفاوت می باشد.

* کارگاه مختص شخص متصدی می باشد و از حضور مباشرین و کارمندان ممانعت بعمل خواهد آمد.

*تنها استعلام صورت گرفته از طریق لینک جستجوی شناسه صنفی وب سایت ایرانیان اصناف خواهد بود، لذا در هنگام ثبت نام از ورود اطلاعات صحیح شناسه صنفی اطمینان حاصل فرمایید و در صورتیکه شناسه صنفی صحیح را در اختیار ندارید از طریق اتحادیه صنفی شهرستان خود شناسه صنفی صحیح را دریافت فرمایید. (تاکید میگردد نسبت به چک کردن اطلاعات شناسه صنفی خود در وب سایت ایرانیان اصناف و لینک جستجوی شناسه صنفی اقدام نمایید، در صورت ورود اطلاعات اشتباه مسئولیت بر عهده شخص متقاضی خواهد بود.)

نحوه اطلاع از صحیح بودن شناسه صنفی

*(تذکر بسیار مهم:حداقل نیم ساعت زودتر در سالن حضور بهم رسانید)

**متقاضیان دریافت مجوز ارسال الکترونیک اظهارنامه مالیاتی در نظر داشته باشند با توجه به ثبت نام تعدادی افراد فاقد شرایط در سامانه به توضیحات زیر توجه فرمائید:

از هر واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر در رسته اطلاع رسانی کافی نت تنها یک نفر (دارنده پروانه کسب) حق حضور در کارگاه را خواهد داشت.و مجوز ارسال الکترونیک به نام وی صادر خواهد شد و این مجوز تنها در مکان ذکر شده در پروانه فعالیت قابل استفاده خواهد بود هر گونه استفاده دیگری از مجوز دریافت شده تخلف محسوب شده و منجر به باطل شدن مجوز ارسال خواهد شد و تخلف مذکور در مراجع مربوطه رسیدگی خواهد شد، هر واحد صنفی قادر به دریافت تنها یک عدد مجوز ارسال الکترونیک اظهارنامه مالیاتی می باشد.

جهت ورود به جلسه کارگاه اظهارنامه مالیاتی ، بهمراه داشتن موارد زیر الزامی می باشد:

1. کارت وورد به جلسه

2. کارت شناسایی معتبر

3. کپی پروانه کسب
4.  اسکن صفحه اول شناسنامه-کارت ملی-پروانه کسب-شماره مک ادرس روی  سی دی

مشخصات زیر را حتما با ماژیک به صورت واضح و خوانا بر روی CD درج نمایید:

(نام-نام خانوادگی-نام کافی نت-نام شهرستان-شماره موبایل – کد ملی)

در صورت نقص در هر یک از موارد بالا، ثبت نام در لینک اشتباه، عدم ورود اطلاعات صحیح و کامل، مسئولیت بعده شخص متقاضی می باشد

پشتیبانی فقط از طریق تلگرام ارتباط با شماره 09053801878
 لینک ثبت نام :  http://isfahancn.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *