اضافه شدن رسته های جدید صنفی با پیگیری اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان

اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان به عنوان مرجعی قانونی  از طریق کمیسیون های خود در جهت پیشگیری و رفع مشکلات اعضا و برای حمایت از اعضای خود گام برمیدارد.

 اتحادیه به عنوان رابطی میان سازمان های دولتی و اعضا به دنبال حمایت کامل اعضای خود، آسیب شناسی و برطرف نمودن مشکلات، برخورد با واحدهای متخلف در جهت زایل نشدن حقوق اعضای قانونی، ارتقای سطح دانش کیفی و آگاهی بخشی به اعضا برای آشنایی با قوانین و مصوبات تازه و حمایت اعضا در امور مالیاتی گام برمیدارد.

یکی از موضوعاتی که اتحادیه در راستای داشتن صنفی قدرتمند به آن توجه ویژه دارد رسته های صنفی است .رسته ها ، ماهیت شغلی و حدود فعالیت اعضاء را تعیین می کنند . تولیدی ، خدماتی ، خدمات فنی و فروش ، ماهیت رسته ها ی اصناف می باشد. از مهمترین آیتم های تاثیر گذار رسته ها میتوان از نقش مهم آنها در تعیین ضرائب مالیاتی و نرخ تسهیلات درخواستی از بانک ها نام برد 

اتحادیه صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان بعنوان خانه ی صنف تغییر و بهبود رسته های صنفی را از حدود 3 ماه پیش در دستور کار خود قرارداد  و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با توجه به نیاز و تغییر بازار به جمع بندی رسته های پیشنهادی جدید رسید.
با ارائه درخواست رسته های جدید به اتاق اصناف و حضور اتحادیه در جلسات رسیدگی و دفاع از رسته های جدید ، اتحادیه موفق به اخذ تایید اتاق اصناف شد. 
در ادامه و ارسال تایید اتاق اصناف به سازمان صنعت معدن تجارت ، و برگزاری چندین جلسه با اعضای کمیسیون سازمان صنعت ، تغییراتی صورت گرفت و  در نهایت درخواست رسته های جدید به کمیسیون نظارت استان ارسال شد.
پس از حضور   اعضای هیئت مدیره و دبیر اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان در جلسه کمیسیون نظارت استان با حضور نمایندگانی از دارایی ،  استانداری ، اتاق اصناف ، اماکن ، پلیس فتا صنعت معدن و تشریح دلایل ایجاد رسته های جدید ، اعضای کمیسیون نظارت استان موافقت خود را بر تشکیل رسته های جدید اعلام کردند .
هم اکنون و پس از پیگیری های مجدانه اتحادیه فناوری اطلاعات اصفهان ،  رسته های جدید مدنظر جهت تایید نهایی و اعمال در سایت ایرانیان اصناف به  کمیسیون عالی نظارت کشور ارسال گردید .
به زودی رسته های جدید و  تایید شده در کانال و سایت اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *