اتحادیه رایانه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان 1000 تایی شد

اتحاديه صنف رايانه  اصفهان يكي از قديمي‌ترين نهادهاي صنفي حاضر در حوزه فناوري اطلاعات  در استان اصفهان است. اتحاديه صنف رايانه در تلاش است که بسيار منسجم‌تر از سالهای قبل فعاليت‌هاي خود را انجام دهد و همين انسجام باعث به‌دست آوردن امتيازات چشمگیری شده است.
 

تعداد اعضايي كه رسما در حال فعاليت هستند بر اساس آخرين آمار تعداد 720 نفر فعال هستند. تا این لحظه هم نزديك به 247  پرونده در دست اقدام می باشد و پيش‌بيني مي‌شود اتحادیه صنف رایانه اصفهان به تعداد 1000 عضو برسد.
 
از دیگر نقاط قوت اتحادیه میتوان به فعالیت جدی کمیسیون های اتحادیه اشاره کرد که با بررسی مشكلات رسته های خود ،راهكارهاي برون رفت از اين مشكلات را پيشنهاد میدهند تا در نهايت با توجه به قدرت اتحاديه و امكانات موجود بتوان زمينه مساعدت‌تري براي فضاي كسب و كار آنها فراهم آورد.
 
در سال  95 متاسفانه تعداد 149 شكايت‌ و کارشناسی به اتحادیه واصل شد که این شکایات از جانب شهروندان به بازرسی اصناف و سایر نهادهای ذیربط ارجاع داده شد که منتج به نتیجه و رضایت طرفین حاصل شد.
 
علاوه بر این  اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان در راستای ساماندهی بازار و جلوگیری از فعالیت واحدهای فاقد مجوز ،این واحدها را با گزارشات خود اعضای صنف و مردم شناسایی و اقدامات قانونی را در این خصوص راصورت میدهد.در سال 95 تعداد 154 واحد غیرمجاز شناسایی که تعداد 18 مورد مربوط به کافی نت ها،113 مورد به خدمات کامپوتری و 23 مورد گیم نت بوده است که  پس از ابلاغیه های قانونی ،نسبت به پلمپ آنها اقدامات لازم صورت گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *